Dag 15 Cahors-Garganvillar

17 september 2021 - Garganvillar, Frankrijk

Vandaag 82 kilometer en 700 hoogtemeters (1402 km totaal)

Kijk.... dit was zo'n beetje ons plan. Windstil, 25 graden en een lekker herfstzonnetje.
Lekker fietsen, goeje weg in een mooie omgeving.
Minpuntjes ??? ik zou het niet weten, vooruit dan, geen terrasjes voor onze ochtendkoffie.
Uiteindelijk toch 1 gevonden. Zat een Fransoos om 11.00 al aan het bier ons uit te lachen.
Vous etes d'Hollande et vous roulez 1400 km ?? vervolgens een schaterende Franse lach uit een tandloze mond.
Hij had gelijk.

Na de ochtendkoffie, plaspauze...

Dag 15. Sometimes a man ‘sgot to do what a man ‘sgot to do

Vanaf de Lot naar de Tarn EN Garonne in 1 dag. Dan ben je echt in zuid Frankrijk, de midi Pyrenees om precies te zijn.
Na 50 km stond Hubert met een gruwelijk lekker broodje zalm te wachten. Kijk dat maakt een mooie dag een prachtige dag.
's-middags een bezoekje aan het klooster van Moissac.  Romaans beelhouwwerk en stammend uit de 11e eeuw. Des verrekes awt.

Dag 15 Wim nadert Klooster MoissacDag 15. Cloisture van Moissac

En dan door naar de camping in Garganvillar.
Tis echt waar, hier woont niemes.  Kilometers niks en dan ineens een camping.
Ekkes dineren bij Chez Hubert en dan...... revanche voor de leggers op de ketsers.... kansloos.

Dag 15, meten is weten

1. Helma Vermeer:
    18 september 2021
    WA zen die Zutte...... wa zal ik zegge..... een bietje gek........?!?
    Mi humor (en soms gevloek) worre de uitdagingen getrotseerd.
    Wa een tocht, respect manne, een unieke ervaring zo mi z'n alle!!!!!!
    Skon vertelt Hans :)
  2. Nob:
    18 september 2021
    Hans, coach Cor heeft gelijk. Je toont een uitbundig talent voor fietsen en schrijven. Geweldige reisverhalen. Chapeau mannen!!!! Wát een geweldige prestatie. Nou nog leren tennissen. 😂😂
  3. Riny:
    18 september 2021
    Geweldig om te zien!!! Veel succes en plezier samen. Groetjes uit Sorède van mij en nadia