Dag 11, La Garandie - Allance

13 september 2021 - Allanche, Frankrijk

Dag 11,  73 km en 1250 hoogtemeters (1068 km totaal)

Wat een dag !
Mar urst terug noar gistere.....
Wim had een serieus probleem. Hij kreeg vanwege de wind en zon steeds meer last van zijn ogen.
Die werden zo dik dat hij 's-morgens zijn ogen open deed zonder dat wij het zagen.
Had dieje goapert zijn bril vergeten mee te nemen.
Maar gelukkig, niet voor 1 gat te vangen, opgelost.

Dag 10, Wims probleem opgelost

Terug naar vandaag. Mooie dag, 30 graden nagenoeg windstil door het hart van de Auvergne.
Kei mooi !!! Koffie bij het dorpje Besse aan de voet van de SuperBesse.

Dag 11, koffie in Besse

Lunch door onzen Hubert verzorgd nabij Montgreleix.
Weer prima lunchje op een kei mooi plaatsje. De inschatting is dat we per week 3 kg plussen de man.
Jos kwam alleen door een leeg landschap aangefietst met de SuperBesse op de achtergrond.
Hoogste punt tot nu 1200 meters.

Dag 11.  Hoe sterk is het eenzame Josje….voor de Super-Besse

Vervolgens door naar de municipal camping van Allanche.
Nog geen beheerder gezien, wel stroom en een warme douche, prima toch :-)

Ingrid appte dat ze met Pieter onderweg zijn, die zien we morgen.
Morgen naar het hoogste punt van onze toer, de Puy Mary op 1600 meter.
Daarna Aurillac in de voetsporen van Bert en Guido.!!

1. Marisol:
    13 september 2021
    Nou heren morgen snoer strak de Puy Mary op jullie kunnen het 😤😤. En daarna heeft hubert vast weer een verwenningspakket 🍲 voor jullie klaar staan dus 💪💪💪
  2. Marga van Zutven:
    13 september 2021
    Een mooie dag morgen mannen, op naar Aurillac en dan eindelijk de verdiende rustdag. Een mooie plek, goed gekozen!
  3. Theo Thea:
    13 september 2021
    Prachtige omgeving om te fietsen: vooral rond kijken! Ruim duizend kilometer !!
    Kei goed jongens! ☀️🍀🚴‍♀️🤣🤣🤣
  4. Ben Timmers:
    13 september 2021
    Dat wordt morgen een mooie dag en dan naar Aurillac heerlijk bijkomen. Dan kan Ingrid als ze zijn aangekomen mooi die gespierde benen van jullie gaan masseren. En dat kan ze als geen ander.
  5. Cor Steijn:
    14 september 2021
    Mannen,
    Ik heb jullie al die jaren behoorlijk onderschat. Jullie kunnen eigenlijk alles (behalve t…………..)
    De blog is kei leuk trouwens, ik volg ‘m op de voet.
  6. Job Van Zutven:
    14 september 2021
    Mooi verhaaltje weer. Ga zo door mannen.