Dag -10

24 augustus 2021 - Boekel, Nederland

Het gaat er van komen. 10 jaar over geluld en 2 jaar plannen gemaakt. We fietsen dik 2300 km naar Santiago de Compostella. We?  Wim, Jos en ik het ganse stuk. Anja de eerste en laatste week en Joost geeft de aanzet in het eerste weekend.
Zonder een groter doel, gewoon in de voetsporen van onzen Bert. Die kwam een jaar of 20 geleden met zijn maat Guido tot Aurillac.  We hebben ook geen gruwelijk strak plan. In een week of 4, zo'n 100 km per dag.  Met de fiets, gevolgd door Hubert met zijn camper. We willen de route van Bert, over Aurillac. Dat betekent niet de gemakkelijkste weg. Dwars door het centraal massief. Eens kijken hoe dat ons vergaat.

Genoeg getraind. Samen een keer of 15 op pad geweest. Dit jaar al zo'n 2500 km in de benen. Ook alle bultjes van Limburg, maar ja.....das geen hooggebergte. Vrijdag over een week, 3 september, fietsen we aan. En dan hopen we het eerste weekend van oktober aan te komen.

Meerdere vroegen ons "kunnen we jullie ook ergens volgen?" Nou dat kan met deze blog. Verwacht geen dagelijkse update met contemplatieve reisverhalen. We gaan wel ons best doen hier wat van onze ervaringen te delen. Veel volgplezier !

kaart over Aurillac