Dag 21 Pamplona - Estella

23 september 2021 - Estella, Spanje

Vandaag 62 km en 880 hoogtemeters. (1825 km totaal)

Vanmorgen wakker worden bij Pamplona…. herfstachtig mooi.

Dag 21, wakker worden bij Pamplona

Eigenlijk een rustdag. Hadden we geen zin in dus gingen we gewoon een stuk fietsen. Eerst ekkes Pamplona verkend. Mooi!! Geen stieren gezien. Die zaten al in de pan van Hubert van gisteren.  Koffie op de Plaza de Castillo. Zit toch net iets anders dan Joep zunne veranda.

Dag 21, koffie in Pamplona, des anders dan bij Joepe

Door richting zuid-west. Dwars door Navarra. Olijfbomen en de grond begint rood te kleuren. Un pittig klimmetje en dan een 60 km/uur afdaling naar Puenta la Reina. (Wim net iets harder….aawe gek). Oude binnenstad met natuurlijk de romaanse brug van dik 1000 jaar oud. Daarover gaan de pelgrims al sinds de Moren naar Santiago. Wij ook. Hopen dat de moren weg zijn.

Dag 21, de brug bij Puente de la Reina

Dag 21, binnenstad Puente de la Reina

En vervolgens weer door. Nog niet op de hoogvlakte dus toch nog veel hoogtemeters. Gestopt in Estella-Lizarra echte Camino stop.  Pilske op terras, naar de camping, tentje opzetten, goej eten van Hubert en ekkes nakaarten. We krijgen routine.

oh ja… wat mij vanavond opviel… op het terras in Estella zijn 2 foto’s gemaakt. De eerste door mij. De tweede foto door een mooie meid. Zie de blikken van Jos en Wim zich aanpassen aan de fotograaf. Huichelaars!

Dag 21, ik maak een foto

Dag 21, een mooi meid maakt een foto

1. Pim:
    23 september 2021
    Goed bezig mannen. nog een weekje knallen en hij is in the pocket!
  2. Miranda van Duijnhoven:
    24 september 2021
    Nog effe terugkomen op die foto van de mooie senorita, hoe was jou gezicht Hans?
    Zie alleen een stukje arm.
    Graag nog nader toegelicht.
    Fiets ze!